Retourneren

Kan ik mijn artikelen retourneren?

Ja, je hebt het recht om je bestelling binnen bepaalde voorwaarden te retourneren. We bieden een ruime retourperiode van 100 dagen, beginnend op de dag dat je het laatste product van je bestelling ontvangt. Binnen deze periode moet je het retourproces opstarten. Daarna heb je nog eens 100 dagen om het product daadwerkelijk terug te sturen.

Je kunt een artikel retourneren als het aan de volgende voorwaarden voldoet:

  • Het artikel wordt binnen de 30 dagen na ontvangst geretourneerd.
  • Het artikel zit in de originele verpakking.
  • Het artikel is niet beschadigd.
  • Het artikel is niet gebruikt.
  • De verzegeling of sealing is niet verbroken (om hygiënische redenen).

Artikelen die niet geretourneerd kunnen worden

  • Producten die om gezondheids- of hygiënische redenen niet retour kunnen worden genomen en waarvan de verzegeling of sealing is verbroken.
  • Gepersonaliseerde producten.

Gedeeltelijke terugbetaling

Je ontvangt mogelijk geen volledige terugbetaling in de volgende gevallen:

  • Het product vertoont schade door gebruik.
  • De originele verpakking is niet meer aanwezig.
  • Je bent verantwoordelijk voor eventuele waardevermindering van het product die het gevolg is van gebruik dat verder gaat dan nodig om de aard, eigenschappen en werking van het product te beoordelen.

Wil je meer weten over ons duurzaamheidsbeleid en de reden achter onze retourvoorwaarden? Bekijk dan onze pagina over duurzaamheid.

Hoe kan ik retourneren?

Het retourneren van je bestelling is eenvoudig, volg gewoon de onderstaande stappen:

Retourproces Stappenplan:

  1. Mail ons wanneer je je product wilt retourneren: info@parfumbella.nl

  2. Verpakking: Zorg ervoor dat het product goed verpakt is in een stevige doos of verpakking om schade tijdens het transport te voorkomen.

Na het retourneren:

  1. Bevestiging: We sturen je binnen 10 werkdagen een bevestigingsmail zodra we je retourzending hebben ontvangen.

  2. Terugbetaling: Je ontvangt het volledige aankoopbedrag, minus eventuele verzendkosten voor de heenzending, binnen maximaal 60 dagen. 

  3. Klarna Betalingen: Indien je via Klarna hebt betaald, passen we je factuur aan na verwerking van de retour.

We maken het je graag zo makkelijk mogelijk om een retour in te dienen!

Moet ik betalen voor het retourneren van een product?

Ja, de kosten voor het retourneren van artikelen komen voor jouw rekening. Dit houdt in dat jij verantwoordelijk bent voor de verzendkosten om het pakket naar ons retouradres te sturen. De hoogte van deze kosten kan variëren, afhankelijk van de gekozen vervoerder en de afmetingen en het gewicht van het pakket.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Na ontvangst van je retourpakket ontvang je binnen 10 werkdagen een bevestigingsmail van ons. Het volledige bedrag van je aankoop, inclusief de reguliere verzendkosten voor de levering, wordt zo snel mogelijk teruggestort op je rekening. Dit gebeurt uiterlijk binnen 14 dagen na je annulering. Heb je gekozen voor Klarna? Dan passen wij je factuur aan.